poniedziałek, 17 lutego 2014

Hybrydowy zawrót głowy :)


Jako, że niestety opinia wielu osób troszkę mnie zaniepokoiła, postanowiłam napisać małe sprostowanie odnośnie lakierów hybrydowych - one absolutnie nie są żelami, nie zakładamy ich na tipsie, nie doklejamy nic do paznokcia. Są bezpieczne, trwałe, użyteczne.




Sądziłam, że temat paznokci hybrydowych jest już na rynku tak długo, że każdy wie, co to jest i z czym to się je, ale dziś przekonałam się, że tylko osoba związana z branżą może się aż tak pomylić: to co dla mnie jest codziennością, dla normalnego człowieka często brzmi obco, wygląda obco i nie wiadomo co to i po co, więc mówię :)

Osobiście tipsów nie lubię, nie robię i nie rozumiem ludzi, którzy je noszą, ale..każdy robi to co lubi :). Natomiast hybryda przekonuje mnie do siebie troszeczkę mocniej, dlaczego ?

1. Nakładamy ją na naturalną płytkę
2. Wygląda jak zwykły lakier
3. Trzyma się o wiele dłużej niż zwykły lakier ( od 2-3 tygodni- indywidualnie :))
4. Nie niszczy płytki paznokciowej tak mocno jak żel, czy akryl 
5. Schnie w lampie całe 60-120 sekund, nic nie zepsujemy, gdy zaraz po mani/pedi musimy pędzić do pracy, czy na siłownię.

Moja pierwsza hybryda wygląda tak :




Istnieje jeden problem... niestety hybryda z niewiadomych przyczyn ( prawdopodobnie hormonalnych) u niektórych osób się nie trzyma, lakier odchodzi po 2-3 dniach.. na to niestety nie ma rady, mi się jeszcze taka osoba nie trafiła, ale myślę, że kiedyś zapewne się trafi myślę, że problem dotyczy ok 5/100 kobiet.. więc u niewielu osób mamy taki efekt - na szczęście ! :)

Ceny są różne od 60 - 120 zł, w zależności od miasta, salonu, firmy. 

I na koniec... lakier ten należy usunąć w salonie, wszelkie próby odrywania go samodzielnie, grożą uszkodzeniami paznokcia. ( Osobiście wolę zapłacić 10-15 zł za ściągnięcie, niż później mieć poharatane pazurki ). Oczywiście decyzja należy do was :)

Robiąc "hybrydy", warto sobie robić od nich odpoczynek co jakiś czas 2- 3 miesiące malowania, miesiąc przerwy, dajmy swoim pazurkom też troszkę pożyć ;).

Podsumowując jeśli potrzebujecie idealnego mani/pedi na więcej niż 2-3 dni sięgnijcie po manicure hybrydowy - efekt utrzyma się długo, a wy nie będziecie się martwić, że w środku ważnej imprezy wasz manicure nagle odpryśnie. Piękne i zadbane dłonie, bez długich godzin stylizacji paznokci, i bez nerwów, że czegoś się dotknę i zepsuję manicure - to moja zmora.. ale nadszedł jej kres :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz