wtorek, 4 lutego 2014


Na dobranoc recenzja prosto od mojego blogowego gościa:

    Ostatnio w moje ręce wpadł żel oczyszczający do skóry tłustej i wrażliwej z firmy La Roche Posay z serii Effaclar. 
O ten:



Jako, że chętnie próbuję wszelkie kosmetyki, ten również poddałam mojemu testowi.

Na początek jak zwykle przedstawię Wam skład :

1.WODA TERMALNA Z LA ROCHE POSAY i właśnie tu kryje się cała magiczna siła tego preparatu. Woda wykazuje działanie kojące i łagodzące dla skóry która każdego dnia narażona jest na działanie różnych czynników zewnętrznych. Minimalizuje też ryzyko podrażnień.

2. COCO-BETAINE czyli Betaina Kokosowa kondycjonuje skórę, zmiękcza ją i wygładza

 3. CITRIC ACID czyli kwas cytrynowy który delikatnie złuszcza naskórek przez co usuwa przebarwienia i rozjaśnia skórę.

Żel nie zawiera mydła, parabenów ani alkoholu - to dobrze :)

Osobiście żelu używam dla odświeżenia skóry twarzy rano oraz do oczyszczenia po całym dniu – wieczorem. Doskonale usuwa resztki makijażu, nie wysusza skóry, nie powoduje uczucia „ściągnięcia” po zastosowaniu. Oprócz tego świetnie odświeża i jest bardzo wydajny. Żelu nie zamieniłabym na nic innego, ponieważ jest przeznaczony zarówno dla skóry tłustej, jak i wrażliwej- czyli dosłownie został stworzony dla mnie :). Doskonale sprawdza się przy stosowaniu wysuszającej, mocno złuszczającej kuracji trądziku o czym „stety” albo „niestety” udało mi się przekonać na własnej skórze…  Jeśli walczycie z trądzikiem, a wasza skóra jest wrażliwa, to kupując ten żel na pewno będziecie zadowoleni.


Według mnie to absolutny HIT, który nie tylko przetestowałam, ale też używam do codziennej pielęgnacji skóry twarzy, a uwierzcie że moja jest baaardzo wymagająca...
Także jeśli się zastanawiacie nad tym produktem, to na moją odpowiedzialność mówię: warto ! :)

Pozdrawiam, Ewelina :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz